ایتا وب

ایتا یک پیام رسان داخلی بوده که در راستای استفاده کاربران ایرانی توسعه یافته است. این شبکه اجتماعی از ویژگی های متعددی برخوردار بوده و نسب به رقبای خود در ایران از محبوبیت بالاتری برخوردار است. برنامه ایتا کپی شده از ساختار تلگرام بوده، اما از ویژگی های ضعیفتری برخوردار است. این پیام رسان نیز به مانند سایر پیام رسان های داخلی از استقبال کمی برخوردار شده و بیشتر در مواقعی که نت ملی بوده کاربران به این برنامه مراجعه خواهند کرد. کاربران جهت استفاده از این برنامه می توانند از نسخه های مختلف آن بهره مند شده که یکی از این موارد نسخه وب ایتا است.

کاربران علاوه بر امکان دانلود ایتا می توانند از نسخه وب این برنامه استفاده کنند. در ایتا وب امکان جستجوی کاربران دیگر بر اساس نام کاربری بوده و همچنین قابلیت فعالسازی تم تاریک را دارد. در این مقاله به معرفی نسخه ایتا وب eitta web و نحوه ورود به ایتا از طریق وب پرداخته شده است. ایتا وب برای آیفون بررسی همچنین ایتا تحت وب برای اندروید مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در ادامه درباره وب ایتا برای ویندوز، نصب ایتا تحت وب و امکانات web.eitaa.com صحبت خواهد شد.

ایتا وب
Summary
Service Type
ایتا وب web.eitaa.com
Provider Name
ایتا وب web.eitaa.com,
Teh - KarimKhan,TEHRAN-188544745525,
Area
ایتا وب web.eitaa.com
Description
ایتا یک پیام رسان داخلی بوده که در راستای استفاده کاربران ایرانی توسعه یافته است. این شبکه اجتماعی از ویژگی های متعددی برخوردار بوده و نسب به رقبای خود در ایران از محبوبیت بالاتری برخوردار است. برنامه ایتا کپی شده از ساختار تلگرام بوده، اما از ویژگی های ضعیفتری برخوردار است. این پیام رسان نیز به مانند سایر پیام رسان های داخلی از استقبال کمی برخوردار شده و بیشتر در مواقعی که نت ملی بوده کاربران به این برنامه مراجعه خواهند کرد. کاربران جهت استفاده از این برنامه می توانند از نسخه های مختلف آن بهره مند شده که یکی از این موارد نسخه وب ایتا است.
Leave Comment